Tahun nie hujan amat luar biasa . Tempat yang biasa tak banjir pon boleh banjir . Tempat yang banjir sikit-sikit pon jadi macam banjir kilat di Johor 2 tahun lepas tak silap . Rumah saya memang banjir tiap-tiap tahun sebab kawasan rumah rendah . Hehehe .. selalu ngarung air kat atas buku lali jea !  :tongue: . Saya kumpul gambar kat Facebook untuk dibuat kenangan . Jadi alang-alang kumpul , saya pamer laa kat sini untuk tatapan anda . Kredit kepada kawan-kawan kat Facebook . Saya tak letak watermark yea sebab bukan gambar yang saya ambil  :biggrin:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrDigg thisShare on LinkedInShare on StumbleUponEmail this to someone

6 Thoughts on “Gambar-gambar Banjir di Kemaman , Terengganu

  1. shahrul iqbal on 26/12/2012 at 11:35 PM said:

    gambar kt mak cili x de ke

  2. Nazri on 27/12/2012 at 3:38 PM said:

    Kalau ada gambar perumahan bandar baru bukit mentok (alamanda & akasia) mohon sharekan…takleh gi dah sebab air dalam…

  3. noona on 27/12/2012 at 7:16 PM said:

    salam
    tu gambar area kat mana ek kat kemaman.long time not going back to malaysia.
    rasa macam cam tak cam je.if i’m not mistaken,i saw my granny’s house.if it is,it’s so sad.dia tinggal dekat kemaman juga.tapi serius.dah lupa nama tempat tu. :’(

    thanks (;

    • Wasalam
      Gambar bercampur .. hehe . Semua gambar kawasan banjir saya upload . Bukit Mentok , Fikri , Binjai , Kampung Gong Pauh , Kampung Jaya , Kampung Mak Chili , Mak Lagam dan Pasir Gajah . Harap-harap nenek awak dah selamat dipindahkan ke pusat pemindahan berdekatan .

      Sama-sama !
      Zqah Ismail recently posted..Hampir-hampir Nak Kena Tipu di Mudah.my

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation